Den Aktivitéitsrapport vun der CSG
CSG – e klenge Rapport
Im Zeitraum März bis September 2004 gab es keinerlei Aktivitäten der CSG – Gremien.
Mehrere Aktivitäten mit Blick auf die kommenden Wahlen standen anschliessend auf dem Programm. Zielvorgabe ist die Realisierung einer kohärenten Wahlkampagne für die Gemeindewahlen im Oktober 2005: Es gilt u.a. ein Rahmenprogramm zu definieren, ein Bildungsprogramm auszuarbeiten, Kandidatenlisten aufzustellen. In Zusammenarbeit mit dem CSV Generalsekretariat laufen derzeit verschiedene Planungsarbeiten. Zu erwähnen sind u.a. die im November durchgeführten Bildungsseminare. Weitere Schwerpunkte waren:
· d’Réunioun vun den CSV-Responsabel an de Gemengen, den CSV-Buergermeeschter an den CSV-Schäffen, den CSG-Membren aus dem Nationalkomitee an den Delegéierten an den CSG-Bezierkskomiteeën.
Donneschdes, den 25. November 2004 zu Hueschtert bei Nidderaanwen
Um ordre du jour: Diskussioun iwwer kommunalpolitesch Froën a Präsenz vum Minister Jean-Marie Halsdorf: e.a. Neiweeër an der Gemengepolitik, d’Schwéierpunkten aus dem Regierungsprogramm, d’Fro vun der Kompetenzopdeelung tëschent dem Staat an de Gemengen, d’Finanzen vun de Gemengen, déi verschidden Aspekter vun der «autonomie communale»
Präsenzen: ronn 35 Buergermeeschter a Schäffe
· d’Informatiouns- an Diskussiounsversammlung iwwer dat Neit Gemengegesetz an d’Implikatiounen fir d’Majorzgemengen mam Innenminster Jean-Marie Halsdorf. Dës Versammlungë gi regional organiséiert, esou datt all Conseilljë oder Sektiounsresponsabel dohinner goë kann, wou hien wëllt! Et geet drëm ze informéieren iwwer verschidde nei Aspekter an ze diskutéieren iwwer déi kleng a grouss Suergen vun eise Leit an de Majorzgemengen!
Dënschdes, de 7. Dezember 2004 zu Sëll am Sitzungssall vun der Gemeng
Bei dësem Ausstausch woren ronn 45 Delegéiert am Sall!
Henri Frank, CSG Nationalpräsident
Paul Weimerskirch, CSG Nationalsekretär
Paul Weimerskirch, CSG Nationalsekretär